Tuesday, August 17, 2010

besday en. somi

to Mr.K'A

Happy birthday Suamiku...
Semoga dilimpahi rezeki yg tak putus,
semoga dirahmati segala perbuatan,
semoga dipermudahkan segala urusan,
semoga diberkati dunia dan akhirat,
semoga dipanjang usia dan
semoga kaseh kite kekal selamanya ..
i lap yu lah....
Trillion thanx coz ringan tulang tolong wat kije umah n jaga si cumey kita tu.. kalau camnih, memang tak ralat kalau beradik tetiap tahun... ngeeee... gatai jerk bunyinyer...

Buat suami saya, En. K'A, terima kasih kerana menjadi imam saya, pasangan saya, bersabar dengan saya selama kita kenal, terima kasih kerana sayangkan saya dan yang penting terima kasih kerana menjadi suami dan Abah yang bertanggungjawab!
Saya bertuah kerana memilik awak sebagai suami saya.
Darling, I Luv U lah!!!

seriously, I`m so proud n really appreciate dear...
Betapa bertuahnya daku memilikimu..
thanx againzz... ;)
Terima Kaseh Abang.
(sound pathetic) puloxxx...

Salam Kasih,

Love,
wifey

No comments:

Post a Comment