Tuesday, May 4, 2010

Congrat !! Mini Konvensyen ICC Wilayah Pantai Timur 2010













Buat julung-julung kalinya setelah sekian lama tidak dilaksanakan, kini Mini Konvensyen ICC Wilayah Pantai Timur 2010 telah berjaya mengumpulkan 18 kumpulan daripada 8 buah organisasi terbesar pantai timur untuk turut menyertainya.

Organisasi tersebut ialah Universiti Teknologi Mara Pahang (5 kumpulan), Universiti Malaysia Pahang (1 Kumpulan), Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Pahang(1 kumpulan) Felda Palm Industries Sdn Bhd (3 kumpulan), Jabatan Bomba dan Penyelamat Negeri Pahang (2 kumpulan), HICOM Autimotive Manufacturers (M) Sdn Bhd (1 kumpulan) dan satu-satunya kumpulan dari Kedah iaitu dari Modenas Kedah (1 kumpulan).

Ini merupakan sejarah tersendiri bagi MPC WPT sendiri yang Berjaya menganjurkan Mini Konvensyen pada kali ini sejak ianga tertangguh dari 2003 lagi. Di antara lain Konvensyen ini adalah bertujuan untuk memberi pendedahan kepada KIK yang baru untuk berkongsi pengalaman dan ilmu di dalam menjana kecemerlangan. Bukit Gambang Resort yang menjadi tempat konvensyen ini berlansung, adalah merupakan satu daripada mercu tanda utama negeri Pahang.

Kuucapkan sekalung tahniah kepada sumer group yg menyertainya...
Trillion Tahniah utk ahli KIK Kump Iqra` espeselli pemuadahcaranya dan ketua darjahnya... berjaya punggah emas weh.... tahniah utk kumpulan laen jugak...
Kau Boleh !!! :-)

nanti ada ruang kesempatan, ku haplot gambonya yer.. :-)

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ibu oyaya kena tag oleh mama aqif..nak suh masuk giveaway ..lalalala :D

    ReplyDelete
  3. time kasih sudi baring²+ golek² kat pondok ku ini :-)
    sat lagi ku terjah ya...nantikan... :-)
    dah abis marking? jgn tensen² yer..

    ReplyDelete
  4. ibu oyaya, jom join contest mama aqif buat :p mana shoutbox u ni? :p

    tak habis lagi menanda tp dah jumpa cara ilangkan stress dgn berblog :))

    ReplyDelete