Tuesday, February 9, 2010

Layanan mesra pejabat tanah

PADA 27 Januari lalu, kami cucu waris tanah pesaka datuk nenek datang ke Pejabat Tanah Batu Pahat bagi tujuan perbicaraan pembahagian tanah harta pesaka. Kami datang terlewat, maklumlah dari Johor Bahru, Perak, Kuala Lumpur, Singapura dan Melaka.

Bila datang ke kaunter, pegawai kaunter memberi layanan yang mesra dan memuaskan. Penerangannya nyata dan jelas. Dokumen yang diperlukan disemak dan tepat pada kehendak tuan hakim.

Bila perbicaraan dijalankan, hakim itu yang bersifat 'mesra pelanggan', memudahkan pembahagian harta pesaka, penerangannya kepada saksi sungguh tepat, jelas dan faham segala-galanya. Syabas kami ucapkan.

Kecekapan tuan hakim dan pegawai di kaunter amat dihargai, semoga Allah memberi berkat di dunia dan akhirat.

WAK LEMAN,
Parit Bengkok,
Masai, Johor.


% Hilang penat panjat opis tinggi² kan n drive jauh² kan.... Staf layan baek punya... Hanya Tuhan yg akan membalasnya... Tak rugi langsung berbuat baek sesama insankan.. Diri ini juga akan sentiasa cuba memberikan servis yg terbaek kpd yg memerlukan bantuan... Pernah jugak terkena dgn mike² yg kurang asam jawa@kurang AJARannya... SAbor aje laa.. Tuhan ajer la yg tau...

No comments:

Post a Comment